Vistas de página en total

martes, 5 de noviembre de 2013

Критичната извадка случай

Критичната извадка случай е изградена въз основа на избора на ситуация , явление или човешка реалност може да получат представа за една хипотетична условието по анализ от следовател и съдебен процес на социален актьор . Това дава възможност за вземане на проби логически обобщения , извлечени от теглото на доказателства, че може да произведе дори един случай ( Patton , 1988). Тя се определя като случай с въпрос от стратегическо значение за групата . Това е случай , който ни позволява да се получи достатъчно информация, за да се заключи, че ако " не важи за този случай , то не е за всеки " ( Flyvbjerg , 1998). Сред предимствата на този модел е, че този тип стратегически избор може да спести време и пари в проучване на даден проблем , когато тя стане критична , ако изследователят може ясно потвърждават предложенията и хипотези са избрани примери най- важно за идентифициране на критични събития, които предлага изследвания елемент на надеждността . От своя страна, някои ограничения на този модел са: не винаги е лесно прави на изследователя да се определи критична случай се дължи на сложността на функции , той изисква експертни познания в областта на научните изследвания и не съществува универсален методически принцип да се определят със сигурност критичен случай.
Example # 3 : An трудова медицина клиника интересуват разследва дали хората, работещи с органични разтворители претърпял мозъчно увреждане . Вместо да избирате представителна извадка от компании, които използват органични разтворители, на клиниката стратегически разположен на работно място, което отговаря на всички мерки за безопасност , хигиена, качество на въздуха . Тези, които са установени в матрицата . Този бизнес модел става критичен случай : дали тези клинични съоръжения е вид мозъчен последствия , свързани с органични разтворители , то е вероятно, че този проблем е даден в други дружества, които спазват по-малко мерки за безопасност и хигиена уреждат в матрицата . Ние избираме училище (X) , че е показал резистентност към промени в предходни новаторски програми . Нагласете на училище (X) иновативна нова програма . Ако резултатите са положителни , може да се заключи , че иновативна програма има добър шанс за успех в други училища. Най-важното нещо е да се идентифицират случаи драстично илюстрират проучен проблем и изберете сред тях.