Vistas de página en total

martes, 5 de noviembre de 2013

Կրիտիկական Գործը ընտրանքը

Կրիտիկական Գործը ընտրանքը կառուցված հիման վրա ընտրելու իրավիճակը, երեւույթի կամ մարդկային իրականությունը կարող է ձեռք բերել պատկերացում մասին ենթադրական վիճակի ներքո վերլուծությունը քննիչի եւ դատավարության սոցիալական դերասանի . Սա հնարավորություն է տալիս նմուշառում տրամաբանական ընդհանրացումները բխող ծանրությունից վկայում է, որ կարող է արտադրել նույնիսկ մի գործ ( Patton , 1988 թ.) Այն բնորոշվում է որպես դեպքում հարց է ռազմավարական նշանակություն խմբի Դա այդպես է, որը թույլ է տալիս ստանալ բավարար տեղեկատվություն եզրակացնել , որ եթե "- ը չի գործում : Այս դեպքում , ապա դա բոլորի համար » ( Flyvbjerg , 1998 թ.) Թվում առավելությունները այս մոդելի այն է, որ այս տիպի ռազմավարական ընտրության կարող է փրկել ժամանակ եւ գումար է ուսումնասիրելն որոշակի խնդիրը, երբ այն ստանում է կարեւոր , եթե հետազոտողը կարող է հստակ հաստատում propositions եւ վարկածներ են ընտրված օրինակներ առավել կարեւոր է նույնականացման քննադատական դեպքերը հետազոտությունը առաջարկում է տարր հուսալիությամբ . Իրենց հերթին որոշ սահմանափակումները այս մոդելի են ոչ միշտ է հեշտ է դարձնում հետազոտողը բացահայտել կարեւոր գործը շնորհիվ բարդության հատկանիշների , այն պահանջում է փորձաքննություն ոլորտում հետազոտությունների եւ չկա ունիվերսալ մեթոդական սկզբունքն է բացահայտել իհարկե կրիտիկական է.
Օրինակ 3 : An մասնագիտական բժշկությունը կլինիկա է հետաքննություն , թե արդյոք մարդիկ աշխատող օրգանական լուծիչներ տուժել ուղեղի վնաս. Փոխարեն ընտրելով մի ներկայացուցչական նմուշ է այն ընկերությունների , որոնք օգտագործում են օրգանական լուծիչներ , կլինիկայի ռազմավարական գտնվում է աշխատավայրում , որը կհամապատասխանի բոլոր անվտանգության միջոցառումները , սանիտարական մշակում, օդի որակի , Նրանք , որոնք ստեղծվել են մատրիցով. Սա բիզնես մոդելը դառնում է կրիտիկական գործը. Արդյոք այդ կլինիկական հարմարություններ այն տեսակն ուղեղային sequelae կապված օրգանական լուծիչներ , ապա հավանական է, որ այս խնդիրը տրվում այլ ընկերությունների , որ դիտարկում են ավելի քիչ տեխնիկական այնպիսի միջոցներ ձեռնարկել եւ հիգիենայի բնակություն է մատրիցով. Մենք ընտրել դպրոց ( X ), որը ցույց է տվել դիմադրություն փոխել նախորդ նորարարական ծրագրերի . Սահմանել , որ դպրոցի (X) նորարարական նոր ծրագրի Եթե արդյունքները դրական են , ապա դա կարելի է եզրակացնել, որ նորարարական ծրագիրը լավ հնարավորություն է հաջող մյուս դպրոցներում Կարեւորն այն է, որ բացահայտել դեպքերը կտրուկ ցույց խնդիրը սովորել եւ ընտրել թվում.