Vistas de página en total

martes, 5 de noviembre de 2013

Критична вибірки випадку будується

Критична вибірки випадку будується на основі вибору ситуації , явища чи людська реальність може отримати уявлення про гіпотетичний умова , при аналізі слідчий і суд над соціальним актором . Ця вибірка дозволяє логічного узагальнення отриманих із сукупності доказів , які можуть виробляти навіть один випадок ( Patton , 1988). Вона визначається як випадок з питанням стратегічного значення для групи . Це випадок , що дозволяє отримати достатньо інформації , щоб вивести , що якщо " не для цього випадку вірні, то це не для всіх" ( Flyvbjerg , 1998). Серед переваг цієї моделі є те , що цей тип стратегічний вибір може заощадити час і гроші на дослідження тієї чи іншої проблеми , коли становище стає критичним , якщо дослідник може чітко підтвердити пропозицій і гіпотез окремі приклади найбільш важливе значення для виявлення критичних подій , дослідження пропонує елемент надійності. Зі свого боку , деякі обмеження цієї моделі є: не завжди легко робить дослідник визначити критичний випадок у зв'язку зі складністю функцій , вона вимагає досвіду в галузі досліджень і немає універсального методологічного принципу , звичайно , для виявлення критичний випадок.
Приклад № 3: професійної медицини клініки зацікавлені в розслідуванні чи людей, що працюють з органічними розчинниками переніс пошкодження головного мозку. Замість того щоб вибрати репрезентативну вибірку з компаній , які використовують органічні розчинники , клініка стратегічно розташований на робочому місці , яке відповідає всім заходам безпеки , санітарія , якість повітря . Ті , які були створені в матриці . Ця бізнес - модель стає критичний випадок: чи є ці клінічних установ є типом мозкових ускладнень , пов'язаних з органічними розчинниками , то цілком імовірно , що ця проблема представлена ​​в інші компанії , які дотримуються менше заходи безпеки і гігієни оселився в матриці . Ми вибираємо школу ( X ) , яка показала опір змінам в попередніх інноваційних програм. Набір до школи (X) інноваційні програми . Якщо результати будуть позитивними , можна зробити висновок , що інноваційна програма має хороші шанси на успіх в інших школах. Головне , щоб виявити випадки різко ілюстрації проблеми вивчені і вибрати серед них .